Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Nincs füst, nincs zaj...
2014 Összefoglaló
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Staff Team BT
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Forza 6 Demo Szerintem...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Teher- robogó? Kubo!
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
FRH találkozó Endurance!
Új FRH ajándéktárgyak!
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Controller Magazin és a Forza 5
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
THE END
Újabb FRH póló
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Le Mans 4H Emléklapok
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
A Nagy Futam
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
FRH és a Forza 6
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Ilyet még nem láttál...
Alkatrészvadászat Kínában
írta: Larry Chen
1. Tű a szénakazalban
Hová mennél alkatrészért a kocsidhoz szükség esetén? Azt tudom, hogy Kaliforniában hol tudnék minden szükségeset beszerezni. Ha általános dolgokat akarok, mint izzó, ablaktörlő lapát, csak beugrok egy autósboltba. Ha eredeti gyári alkatrész kell, elmegyek egy autószalonba vagy megrendelem netről, hogy spóroljak némi pénzt. Ha az olcsóbb végéről akarom megfogni a dolgot, akkor irány egy autóbontó és magam kikukázom a szükséges cuccot. Vannak jobb és rosszabb bontók, voltam egy olyanban, ahol megmondtam mi kell és 30 perc múlva tisztességes áron már meg is kaptam.
De mi a helyzet a tuning vagy ritka JDM (japán belpiacos) alkatrészekkel? Mindenkinek megvannak a saját forrásai, de Kaliforniában annyi ilyen bolt van, hogy tényleg csak egy telefonba kerül, hogy az ember megtalálja azt, amire szüksége van.
Persze a beszerzési lehetőségek országonként eltérőek, de többé-kevésbé a leírtak mindenhol működnek. De mi a helyzet Kínában? Nos, elmentem, hogy kiderítsem…
Decemberben ellátogattam a World Drift Series kínai versenyére Guangzhouba. Később majd, egy másik posztban részletesen írok az eseményről, de egyelőre az alkatrészbeszerzés kellemetlenségeiről akarok beszélni, amit Ross Petty is megtapasztalt, amikor 2 év kihagyás után visszatért a drifthez. Ross fel volt tüzelve rendesen és úgy nézett ki, hogy megnyeri a versenyt. De amikor Matt Powers ellen ment a végső négy között, Ross átment egy olajfolton és belekormányozta S15-ösét a falba.
A bal első kereke palacsintává lapult, eltört egy lengőkar, károsodott a hátsó tengelycsonk. Ha az államokban vagy a Japánban történt volna ez egy egyszerű javítás lenne, azonban volt még egy drift esemény Shenzhen városában a következő hétvégén, úgyhogy mihamarabb meg kellett volna javítani a verdát.
Ez tehát azt jelentette, hogy alkatrészt kellett vadászni az S15-höz Gunagzhouban. De hol kezdje az ember a kersgélést? Szerencsére a helyiek javasoltak egy alkatrész piacot a közelben, ahol valószínűleg találni ritka JDM alkatrészeket, amiket Hong Kong-ból hoztak, ahol a japán autókkal való autózásnak nagy kultusza van.
Egy 40 perces taxizás után megérkezünk egy nagyon forgalmas kereszteződés közepébe. Ekkor én még elég szkeptikus voltam afelől, hogy találunk-e olyat ami nekünk kell, de egyúttal izgatott is voltam, hogy mi egyebet fedezhetünk fel. A kontaktunk szerint a város ezen részén mindenhol alkatrészellátók van, amerre csak a szem ellát.
Ahogy egy szűk kis sikátorban haladtunk, észrevettem néhány ismerős logót. Közel jártunk.
Rossnak mindene megvolt a kocsi javításához, két dolgot kivéve: egy S15 fényszórót, amely nélkül nem élhetett és egy vezetőoldali hátsó tengelycsonkot S14/S15-höz, ami mindenképp kellett.
Azt hittem, hogy találunk egy olyan normál autóalkatrész boltot, mint amihez L.A.-ben is hozzászoktam, de amibe belefutottunk, az távolról sem volt normális.
El sem tudom kezdeni leírni az érzéseket, amit a bolt látványa keltett bennem. Ez teljes őrület, ami itt van.
Üzemanyag csövek lógtak a plafonról és folytószelepek figyegtek mindenütt a bolt tulajának feje felett.
Közelebbről szemügyre véve, igazán lenyűgöző volt, ahogy a boltot struktúrálták. Úgy döntöttem, hogy tovább vizsgálódok…
Lapozz tovább...