2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
FRH Karrier
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
FRH és a Forza 6
Teher- robogó? Kubo!
Staff Team BT
Nincs füst, nincs zaj...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Luke, én vagyok az apád
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
2014 Összefoglaló
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
A Nagy Futam
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Racers for Race
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Az első Millenium Racer
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Le Mans 4H Emléklapok
Forza 6 Demo Szerintem...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Újabb FRH póló
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
THE END
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
FRH találkozó Endurance!
Most akkor vége?
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Controller Magazin és a Forza 5
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Ford A-modell
Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják (Jan.09-18.) a Ford A-modellt ami az Alba Plaza-ban került kiállításra. Akik nem tudják megnézni személyesen, azok se keseredjenek el, hoztam pár képet és pár sort az autó történetéről. Élőben egészen más, de valamennyire visszaadják a képek milyen csodálatosan van restaurálva kívül - belül.
Az első Ford T-modell gyártósorról való legördülésének 100. évfordulója alkalmából a tervező-konstruktőr Galamb József emléke előtt tisztelegve – egykori oktatási intézményének jogutódja – a Budapesti Műszaki Főiskola Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara vásárolt egy 1922-ben gyártott T-modelt, mely az egyetem Népszínház utcai épületében került kiállításra.
Több mint 15 millió Ford T-modell gördült le a szerelőszalagról 1927.május 28-ig, a gyártás befejezéséig. Edsel Fordra és Galamb Józsefre hárult az új Ford megtervezésének feladata – minden, a részletekig menő alaposságig Henry Ford jóváhagyásával. A jóízléssel rendelkező és az ipari formatervezésben otthonosan mozgó Edsel Ford tervezte a karosszériát, Galamb József és munkatársai feladata lett az egyéb alkotóelemek tervezése és a gyártásra való felkészítés.
Az újonnan tervezett A-modell 3,3 liter űrtartalmú oldalt szelepelt motorjával, melynek hengertérfogata 0,5 literrel volt nagyobb, mint a T-modellé először csak 20 lóerős teljesítményt értek el. Újformájú szívócsővel, a Holley helyett Zenith porlasztóval Galanb Józsefnek és munkatársainak sikerült elérniük a tervezett 40 lóerőt. Az európai gyártású, illetve a taxi-változatok 2210 cm3-esmotorral készültek, legnagyobb teljesítményük 35 lóerő volt, a végsebességük elérte a 90 km/h értéket.
Az új A-Ford mechanikus négykerékfék-rendszerét Farkas Jenő tervezte. A lábfék és a kézifék egy féktuskóról működött, amit a korabeli amerikai tövények nem ismertek el, így Farkas Jenő külön a kézifékről működtethető féktuskót konstruált a hátsó fékrendszerbe és a fékeket fedéllel fedte be.
Megbízhatóabban működött, mint bármely más amerikai autómárka fékrendszere. A lengéscsillapítás is az ő nevéhez fűződik, Hordaille kettőshatású csillapítokkal. Et a megoldaás csak a Lincolnhoz hasonló drága autókban volt használatban. A bolygóműves T-Ford váltót elhagyták, és kulisszás váltót kapott az új Ford, melyet a jobb védettség érdekében csőbe tokozott kardán kötött össze a differenciállal.
1928-ban változtattak az alaptípuson, középre helyezték a kéziféket, s tovább emelték a termelés tempóját, mely elérte a napi 6-7 ezer darabot. A Ford Motor Company amerikai szerlőcsarnokait 1932. április 30-án hagyta el az utolsó A-modell. Közel hat év alatt 4,8 milliót gyártottak ebből a népszerű típusból. Az Államokban még a hatvanas években is több mint 300 000 volt forgalomban.
A Ford Motor Company Triesztben megjelentetett kiadványának bevezetője így mutatta be az új modellt: „Az új Ford nem egy nap alatt épült, és megépítésének terve sem egy nap alatt fogalmazódott meg. 20 éves automobilépítési tapasztalat és hallatatlan támogatási források jelentették ennek az autónak az örökségét és születési előjogait. Benne valósult meg Henry Ford elképzelése: Igazi minőség – mindenki által megfizethető áron.”
A kiállított A-modellt a Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara hallgatói és oktatói restaurálták.