Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
FRH találkozó Endurance!
Controller Magazin és a Forza 5
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Most akkor vége?
A Nagy Futam
Teher- robogó? Kubo!
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
2014 Összefoglaló
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Magyarországon? Élménybeszámoló
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Újabb FRH póló
Luke, én vagyok az apád
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Racers for Race
FRH találkozó Élmények...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Forza 6 Demo Szerintem...
Új FRH ajándéktárgyak!
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Nincs füst, nincs zaj...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
FRH és a Forza 6
Staff Team BT
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Az első Millenium Racer
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Infiniti Red Bull Renault
Sziasztok!
Ebben a cikkben inkább majd a képek beszélnek, na és legfőképpen a videó, de azért illik némi szöveggel is tarkítani, hogy amolyan élménybeszámoló szaga legyen a dolognak.
Az esemény a 2014 május 1-én Budapesten rendezett „Nagy Futam II”.
Az egyik programja volt ennek a napnak az Infiniti Red Bull F1 Show, ahol Daniel Ricciardo és David Coulthard egy F1 Red Bull-Renault-val tartott bemutatót a Lánchíd és a Margit híd között.
A Renault Magyarországnak köszönhetően, egy napot tölthettem a Red Bull csapattal. Emiatt a többi programból nem igazán láttam semmit, de mivel egyszer adódik az ember életében ilyen alkalom, nagyon nem is foglalkoztam mással.
Az autó egy 2011-es modell, minden bemutatóra ezt hozzák, a mostani WSR futamon is ez volt. A bivalyerős gépben ugye még 2.4 literes V8-as motor duruzsol. Vagyis inkább dübörög, ennek még igazi Forma–1-es hangja van! Egy kolléganőm társaságában voltam, aki tudott angolul és tolmácsolt néha, plusz jórészt Ő videózott és fotózott.
Jobb lett volna ezt még akkor leírni, amikor frissek voltak az élmények, de egyéb okok miatt csak most tudtam cikket készíteni az eseményről. Amit lehetett mindent megnéztem. A szerelőkamionjuk valami nagyon profi. Egy egész kamion tele fiókokkal, de tényleg, és mindennek meg van a helye. Ami éppen kell, azt egyből megtalálják. A bemutató végén is két ember csak azzal foglalkozott, hogy szinte mérnöki pontossággal a helyére rakják a dolgokat a kamionban. A tisztaságról nem is beszélve…
Az első dolog amire felhívták a figyelmem, hogy mindig figyeljek, ne legyek útba. A szerelőnek mindig elsőbbsége van ha összetalálkozunk. nem fog kikerülni, hanem simán fellök ha útban vagyok, mert Ő arra számít hogy félreállok. Olyan ez mint a lekörözésnél az ideális íven maradás, hehe. A szerelők „nem sokat” dolgoztak, de amikor pörgés volt akkor látszott, hogy nagyon értik a dolgukat és ugye nincs pardon, nincs hiba lehetőség. Jól keresnek, de egy évben nem sokat vannak otthon. Azt mondta a szerelő: - „Én veszem meg a bort otthonra, de nem én iszom meg.”
A motort már egy nappal előtte elkezdik melegíteni, 60 fokos hűtőfolyadékot keringetnek a rendszerben, amit csak indításnál vesznek le, még véletlenül se legyen hidegindítás amit ugye elég nehezen viselnek ezek a precíz motorok. Mutogatták a laptopon a telemetriát is amit figyelnek verseny alatt. Nos, hazudnék, ha azt mondom mindent értettem, mivel qrva sok adat volt, borzasztó sok. Mindent látnak, ami az autóval történik, és amit a pilóta művel az autóval. Plusz verseny után mindent kielemeznek. Ha valamit hibáznak büntetés a jutalom, de ez a pilótára is vonatkozik.
Életemben először láttam F1-es papucsokat is ennyire közelről. Az elsők 245/660, a hátsók 345/660 és 13-as felnikkel. Gondoltam megemelem, kiváncsi voltam a súlyára. Hihetetlen könnyű volt pár kiló az egész, azt hittem eldobom a lendülettől, amivel neki feszültem, hehe.
A kormány, ami az autókban volt, egy úgymond "butított" változat volt, nem olyan, mint a mostani autókban van. Elmagyarázták melyik gomb mire való, majd a kezemben foghattam az 5ezer „jurós” cuccot. Érdekesen puha gumiborítása van, de nagyon jó a fogása. A gombok pont kézre álltak és a váltófülek precízen működtek.
Nagyon vártam, hogy ott közvetlenül mellettem beröffentsék a technikát. Kaptunk füldugókat, nehogy gond legyen. Amit használtam is, de természetesen ki az a barom, aki ne szeretné hallani a hangját, ha már egyszer ott áll mellette. Egy kis időre kivettem és élveztem, nagyon durva, hidegrázás!
Mindent fotózhattam kivéve az autót hátulról, mivel nem volt rajta burkolat és nem engedték. Érdekes érzés volt, hogy mászkálhattam az autó körül, miközben az emberek a kordonhoz préselődve egymást lökdösve tolongtak, hogy lássák, hallják az indítást vagy éppenséggel Ricciardo-t. Jófej voltam, és ha láttam valakit, aki lelkesen fotózza az autót akkor elkértem tőle a gépet és lőttem pár képet a fülkéről belülről, illetve a kormányról. Jó volt látni, hogy mennyire örülnek neki. Egy bácsika még meg is kérdezte mivel tartozik.
Ricciardo-ért természetesen a csajok oda meg vissza voltak. Valóban egy laza figura, a tv riporterekkel végig poénkodta a riportot. Viszont a nap végére azért már látszott rajta is a fáradtság, és a színfalak mögött már nem volt az a vigyorgós, Ő is emberből van, hehe.
Én köszönöm ezt a napot a Renault Magyarországnak, felejthetetlen volt és kívánom mindenkinek, hogy ha ilyen lehetősége lesz, ne hagyja ki!
Pár képből és hidegrázó motorhörgésről késztettem egy videó. Nézzétek végig! Érdemes! A volumét pedig tekerjétek fel.