FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Túraautó Bajnokság 2

Tartalomjegyzék

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Itt nálunk az FRH-nál mindig nagy sikere van a különböző Túraautó bajnokságoknak, és azzal, hogy Navy egy régi bajnokságot továbbgondolt ismét bearanyozta a hétvégéinket.


Már az időmérő előtt tudtuk, hogy nem lesz könnyű dolgunk, mert az egymással megosztott, időeredmények, olyan közel voltak egymáshoz, hogy mindenki tudta, az átlagosnál kicsit több szerencsére lesz szükség. Ez az él menőknek is nagyban köszönhető, mert a fair play érdekében megosztották velünk az autójuk tuningjait.


Én személy szerint Lacamesternek tartozom hálával, hogy küldött nekem egy remek beállítást. Az autón érezhető volt, hogy nem az fog vissza engem, hanem az én képességeim szabják a határokat.


Az első futam a vártnak megfelelően izgalmakkal tarkított volt, és mindenki megtalálta a párját a pályán, volt aki többet is. :) Számomra Effendi, és ManualPrince voltak akik egy percre sem hagytak unatkozni.


A második futamon, rögtön a rajt utáni első kanyarban egy lag okozott balesetet. Az eset pont előttem zajlott, és bár én kimaradtam belőle, de még így is premier plánba láttam az esetet, és lobbi vezetői jogomnál fogva egyből újrarajtoltattam a mezőnyt. A második rajtnál azonban sajnos egy újabb baleset történt ami miatt Effendi benyújtott egy óvást Lacamester ellen. Idézem:


" Üdv. Szeretnék óvást benyújtani Lacamester ellen a 2. futam rajtjánál történtek miatt. A visszajátszást megnézve úgy láttam, hogy nagyon jól kapta el a rajtot és megpróbált közöttem és Navyflipper között elmenni. Már ez sem történt zökkenőmentesen mivel nem volt elég hely kettőnk között, de szerencsésen sikerült áthámoznia magát viszonylag épen. Ugyanezt szerette megcsinálni Navy és Schlenki között. Mivel Navy is jól kapta el a rajtot, így megpróbálta IceSanyit kikerülni jobbról, így Laca már nem fért be közéjük, és összeértek. Laca ezért nekem jött, balra fordítva a kormányt teljes gázon állva próbálta menteni a menthetőt. A telemetria szerint majd 1 mp alatt történt mindez, így hiába vettem el a gázt mert már késő volt. Kérem az eset kivizsgálását."


Az estet visszanéztem, és számomra egyértelműnek tűnt a dolog, de biztos ami biztos, kikértem a többi versenybíró véleményét is, hátha nem veszek észre valamit. Az ő véleményük is megegyezett az enyémmel. A kisebb koccok a rajt velejárói, és ahogy a való életben, itt nálunk is szabályosak. Ami jelen esetben a balesetet okozta, az volt, hogy amikor Effendi elkapta Laca autójának jobb hátulját ahelyett, hogy elvette volna a gázt, szinte a csattanásig padlógázon volt.
Effendi feje felett se törhetünk pálcát, mert míg mi a lassított videót látjuk, a versenyen ez a másodperc tört része alatt zajlott le. Ami a lényeg, hogy szerintünk Lacamester vétlen az Effendivel történtekkel kacsolatban.

 

Volt még egy óvás amit Kicsi nyújtott be maga ellen a felvezető körön történtek miatt. Idézem:

 

" Óvást szeretnék benyújtani magam ellen, ugyanis a 2. versenyen a felvezető körön DIREKT lementem a pályáról és nagy tempóban visszajöttem, de sajnos nem láttam Compi pilótatársunkat, hogy mennyire van még mögöttem és telibe verte az autómat. Az esetet elismerem, mert tényleg feleslegesen hagytam el a pályát. A büntetést tehát megérdemlem és nem vitatkozom."


Mivel Kicsivel rendszeresen előfordul, hogy a felvezető körön balesetveszélyes helyzetet, esetleg balesetet okoz, a következő verseny mindkét futamán az utolsó rajkockából indulhat.

_______________________________________________________________________________________

Remek kis bajnokság vette kezdetét, kár, hogy így elsőre nem jött össze a teli lobbi… De sebaj, majd legközelebb!
 

Az időmérőn mindenki puhatólódzott, hogy ki mit tud és a 15 perc leteltével kialakult a sorrend. Az első futamot a pole-ból kezdhettem és meg is nyertem 10 másodperccel Olcsi előtt. Sokat nem tudok hozzá fűzni, mivel végig egyedül autóztam, de mögöttem kemény csaták folytak az elejétől a végéig.
 

A második futam rajtját már a sor végéről vártam, így gondoltam, izgalmakban nem lesz hiány. A rajtot követően történt egy incidens előttem, amit időben lereagálva balról nagy ívben elkerültem. Tudtam és láttam, hogy Olcsi előttem darálja (jó értelemben) be az előtte haladókat és az első verseny végeredményéből, illetve az időkülönbségből sejtettem, hogy nem nagyon szakadhatok le róla. Sikerült is tartanom a lépést és nagyjából hasonló tempóban előzgetnem, így a 7-dik körtől már csak ő volt előttem. És bár utolérnem sikerült, de megelőznöm már nem, mivel egyrészt remekül vezetett, illetve nagyon szépen védekezett, de a kockás zászlóig azért sikerült néhány kellemetlen percet okoznom, mivel a maradék 6 körben végig a lökhárítóján autóztam, a legtöbbször csak centikre tőle a szó szoros értelmében. Igazi fair play csata volt!
 

A többiek is nagy versenyt futottak, valaki még meg is jegyezte menet közben, hogy a verseny felénél 200-250 méter van az első és az utolsó között. Ez azt hiszem sejtet valamit a következő hétvégékre nézve; remélem hasonló izgalmakban lesz részünk legközelebb is!

 

 

Az eredmények érvényesek mindenkinek gratulálunk!
 


 


 

 

 
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!