FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH WTCC 2013

Tartalomjegyzék

1. Lobbi: CoolG84

Nem történt óvás.

2. Lobbi: IceSanyi

Effendi csapattársunk nyújtott be óvást Pityex csapattársunk ellen. Idézem:

Óvást szeretnék benyújtani Pityex versenyző társam ellen, a 2. futam 2. körének 2. kanyarjában történtek miatt. Mikrofonos figyelmeztetés nélkül érkezett nagy sebességgel a belső ívre. A tempó miatt lesodródott és megtámaszkodott az autómon, aminek a következménye az lett hogy szolidan letessékelt a pálya szélére.
Az autóm megsérült, aminek az eredménye jelentős teljesítmény csökkenés lett. Hirtelen kormány mozdulat a részemről nem történt, kérném az incidens kivizsgálását az illetékes lobbivezetőtől.

Megvizsgáltam az esetet.
Pityex valóban lecsúszott a választott ívről és ezzel lelökte és összetörte Effendit. Eddig a pillanatig még versenybaleset lenne. Viszont ezzel a manőverrel jogtalanul előnyhöz jutott.
Mivel ezt az előny Effendinek nem adta vissza így szabálytalan előzésnek minősítem a esetet. A telemetria alapján a szándékosságot kizárom, mindazonáltal megkérem , hogy a jövőben használja a mikrofont a hasonló esetek elkerülése véget.
Büntetés: A következő verseny második futamán a leghátsó rajtkockából rajtól majd.
Mindkét pilótának köszönöm a kulturált probléma megoldást a pályán."
 

3. Lobbi: FRH Crazyman

VOALA HUN - első futam 2. kör
Óvás csobad ellen

" 4:40 nél Csobad, 4 kerékkel elhagyta a pályát meglátásom szerint nem éppen szabályosan érkezett vissza,így sikerült hátulról bele mennem. ezáltal az autóm sérült és nem tudtam versenytempóban tovább utazni."
Ugyanazt tudom mondani mint a másik lobbiban történteknél Ice kollega. csobad 4 kerékkel elhagyta a pályát, és visszajövetelkor kiütötte Voalat és ezzel megelőzte. Amennyiben visszaadja az így nyert poziciót, akkor balesetnek minősítettem volna.
Büntetés: A következő verseny második futamán a leghátsó rajtkockából rajtól majd.

BEq97 – 2 futam 1 kör

Felvezető kor utáni első kanyarban Navy-t hátulról meglöktek, nekem csapódott majd en Crazy-nek. Hibásnak éreztem magamat ezért lassítottam, hogy bevárjam Crazy-t. Marha voltam és nem néztem hátra. Ha hátra néztem volna, láttam volna, hogy Crazy úgy jött mintha mi sem történt volna és belém rohant és az egész versenyét elrontottam...

 Büntetés: nincs

lipixbox – 2 futam 1kör


Óvás Crazyman ellen

Lacamester netje kicsit gyengélkedett ezért voltak mar az első futamon is lagok nála, de ezek kisebb rázkodásokban kimerültek illetve 1-2 méter jobbra-balra mozgással, ami meg elviselhető volt (bar előzesnel kifejezettem zavaró is volt egyben) es csatáztunk is jókat.
A második futamra azonban szar lett nagyon a netje es mar a felvezető körben többször elrepült a kocsija (pl. 2:02, 2:55). Ekkor mivel veszélyeztet mar másokat is ilyen meretű ugrálással már meg kellett volna kérni a szabályzat alapján, hogy lépjen ki vagy javítsa a netet gyorsan, ha tudja.
Elrajtoltunk es az első kor vége fele a hosszú egyenesben 5:16-nal előttem haladt lacamester es elrepült a kocsija nagyon majd úgy belem re pult, hogy 100%-ra tort mindent es nem ment tovább a kocsim. Crazy felajánlotta a safety cart amire elősz3r mondtam is, hogy igen legyen, de aztán amikor Beq segített talpra állni akkor kiderült, hogy nem mozog mar a kocsim. Cserébe kigurultam a pálya közepere. Ekkor gyorsan kileptem, hogy tunjon el a kocsim es nehogy baleset legyen belőle es visszajöttem amilyen gyorsan csak tudtam, mint nezo. Régen olvastam a szabályokat, de valami olyasmi rémlett, hogy a futam első koreben lag miatt lehet ujrainditast kérni.
Ezt meg is tettem, de gyorsan mondak többen hogy ez mar a 2. kor, mondtam, hogy az első a felvezető kor volt ezért ez az igazi első kor most. Mondtak, hogy nem így van es kész. Végignéztem a futamot majd a futam után elolvastam a szbalyokat es kiderült jól emlékeztem. A szabályzat szerint ez első körnek számit es lag miatt lehet újraindítani. Sajnos ezt nem kaptam meg es így kimaradtam a teljes második futamból. A másik dolog, amit a szabályzat elolvasása után tudtam meg az pedig az, amit mar írtam is korábban, hogy ha nagy a lag akkor meg kell kérni a lobbyvezetonek a versenyzőt, hogy lepjen ki es ezt neki teljesítenie is kell. Szóval ez tortent es erre szeretnem, ha a jövoben lenne valami jó szabály, vagy ha ez mar jó, ami van es így van, ahogy értelmezem, akkor tartsuk be a jovoben. Nem hiszem, hogy barmi pozitív a bajnokság vagy a kihagyott futam szempontjából nekem ebből kijöhet (1 komplett futam 0 lett amúgy kb. 2-3-4. helyezés osszejohetett volna) mert mint a fórumba is írtam nem fogjuk most mar újra lefutni a futamot szóval ezt így most megszívtam (pontnullazas illetve kimaradtam egy jó második futamból, mert lett ujrainditas) de hátha a jovoben majd jobb lesz ettől.
Na, kb. ennyi, Buntetest meg hasonlót nem kerek senkire, nincs is túl sok értelme csak tálaljunk ki valami megoldást es en mar boldog vagyok:). koszi

Mivel ellenem szólt az óvás, így továbbítottam a másik két versenybírónak!

Cool és Ice:
"A bíró feladata az első körben történt esetleges balesetek gyors kivizsgálása, mérlegelése és döntéshozása. Futam újraindítás csak és kizárólag LAG esetén lehet és csakis az első körben (ami nem a felvezető kör, ugyebár)!!!"

Vagyis a lehet-en van a hangsúly és mivel nem kötelező az új rajt így szabálysértés sem történt. Crazy is leírta a történteket ,hogy kb 15 perccel később rajtoltak és már eleve 2 új rajton túl voltak stb...
Nem leszek álszent, én se adtam volna új rajtot. – Ice

Egyértelmű és érhető is Lipibox sérelme. Ez megint csak attól függ melyik oldalról nézzük.

Szerintünk ennyi a történet és nem kell semmiféle büntetés ez ügyben

Eredmények:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!