Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Újabb FRH póló
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH Karrier
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Controller Magazin és a Forza 5
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Forza 6 Demo Szerintem...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH találkozó Endurance!
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Racers for Race
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Magyarországon? Élménybeszámoló
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
THE END
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
2014 Összefoglaló
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Most akkor vége?
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Új FRH ajándéktárgyak!
Nincs füst, nincs zaj...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
A Nagy Futam
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Staff Team BT
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Luke, én vagyok az apád
Teher- robogó? Kubo!
Általában az eleve menő, különleges, sportos autóknak szoktak vadul nekiesni a tuningcégek, hogy még szebbé, gyorsabbá vagy legalább egyedivé alakítsák át őket, de az eredmény általában minimum megosztó. A DC design más utakon jár: volt gyomruk nekiállni a Ford Ecosportnak, és azt kell mondanunk, érdemes volt.
Az indiai cég meglehetős tapasztalatra tett már szert a kevésbé exkluzív autók optikai és beltértuningja terén, hiszen a Nissan Evaliából és a Dacia Duster helyi kiadásából, a Renault Dusterből is készítettek már DC módra átszabott változatot. Arra a tényre építik stratégiájukat, hogy az ember lényegesen hosszabb időt tölt az autó belsejében, mint odakintről szemléli, ezért az átalakításnál leginkább az utastérre koncentrálnak.
A Ford Ecosportnál mégis úgy érezhették, elkerülhetetlen az orr átszabása, és nem végeztek félmunkát. Bármilyen durva fekete maszkot kapott a kis Ford, a gyárinál nem lehetett rosszabb, és a maga nemében ütős is lett a DC-féle orr. Elképzelhető, hogy egy ilyen karakteres ábrázattal könnyebb lenne eladni a kis szabadidőautót.
Igazán komolyan mégis az utastérnek estek neki az indiaiak. A hátsó ülést kettévágták, hogy közé toljanak egy komplett pultot, a vezetőülés háttámlájára pedig a legnagyobb képernyőt szerelték, ami csak elfért. Az első utasülés lehajtható, lábtámaszként használható, így az olcsó kis Fordban a tuningmesterek szándéka szerint hasonló kényelemben lehet majd utazni, mint egy S Merciben. A középkonzol apró kijelzőjét is gigantikus monitorra cserélték, és a fotók alapján tényleg olyan szintre hozták a spórolós Ecosport belterét, amilyet általában csak felső kategóriás limuzinokban láthatunk.
Nehéz lenne megjósolni, mekkora sikerre számíthat az üzleti modell, de vitathatatlan, hogy ezt a piaci rést eddig senki nem tömte be. Bár a Dusterhez és az Ecosporthoz képest a luxusautók az igényes beltéren kívül mást is tudnak nyújtani, az ilyen költségoptimalizált autóknak általában tényleg az utastér a leggyengébb pontja. Ha ezen - és az Ecosport esetében a nehezen emészthető megjelenésen – igazítanak az indiaiak, az mindenképpen egy jó irányba tett lépés.
Forrás: totalcar