Luke, én vagyok az apád
Racers for Race
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
A Nagy Futam
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Magyarországon? Élménybeszámoló
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Le Mans 4H Emléklapok
Az első Millenium Racer
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
THE END
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
2014 Összefoglaló
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Controller Magazin és a Forza 5
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Most akkor vége?
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Teher- robogó? Kubo!
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
FRH találkozó Endurance!
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
2011. június 13., hétfő 09:11
Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel Carruthers, Steve Baker és Tommy Robb között. Majdnem elbőgöm magam. Melegítik a motorokat, amiket hétévesen láttál az Autó-Motorban és álmodni sem merted, hogy valaha hallhatod és láthatod őket. Olyan érzelmi túlcsordulás keríti hatalmába az embert, amellyel képtelen megbirkózni, hacsak nem egy érzéketlen farönk.
Melletted áll Hislop Nortonja, Dunlop egykori Hondája, Agostini MV-je, no meg Hailwood sokat látott versenygépe. Ezt ép ésszel néhány másodperc alatt képtelenség feldolgozni. Dunlop RC30-asa nem akar engedelmeskedni az unokaöcsnek; sokszori könyörgés hatására bőg csak föl, megbolygatva ezzel sokak szívét. A sok csemege mellett erről is szól a Tourist Trophy.
Miután elfogyasztjuk utolsó reggelinket a szigeten, érezzük, véget ért az álom. Persze még előttünk áll a hét fénypontja, a Senior TT. Várakozás közben kapjuk a hírt, hogy a Bugalow-nál szakad az eső. Összeomlunk, hisz ez egy napos csúszást is jelenthet. A Senior nélkül leszünk kénytelenek hazautazni? A rajtot 15:30-ra csúsztatják, amikor az versenyzők bejelentik hogy továbbra sem hajlandóak elindulni, mert a pálya még vizes. Amikor a bírák 17:15-re módosítják a rajtot, egy lyukas garast sem adnék, hogy látom a nagyokat.
A szerencse mellénk áll: a nap felragyog, így a második csúszást követően elindítják a mezőnyt. A start után valahogy lekeveredünk a Bray Hill aljába. A tempó itt majd 300, a motor alja szinte koppan. Az enyhe jobboson szinte vakon rongyolnak át a versenyzők, hiszen a kanyar teljes árnyékba borul a fák alatt. A sebesség, a látvány, a hang - nem ússzuk meg libabőr nélkül.
A versenyt az első két körben a közönség legnagyobb örömére Guy Martin vezeti. Óriási ováció és vastaps fogadja, de érdekes módon a 16-szoros győztes McGuinness érkezésénél közel sincs akkora banzáj. Nemhiába, ennyit tesz, ha egy BBC-n futó sorozat főszereplője vagy. Persze ahhoz kétség sem fér, hogy Martin a TT egyik legtehetségesebb versenyzője, hiszen newcomerként nem sokan állnak dobogóra egy Senior TT futamon, vele pedig pont ez történt.
Egy apró érdekesség: a rajt előtt Guy Martin sátránál tolongott a közönség, keresték, kukkolták, vajon merre lehet. Elárulom, a célegyenesben ült, nekitámaszkodva a fehér kerítésnek. Majdnem keresztülestem rajta.
A harmadik körben McGuinness lecsap és megelőzi Martint, majd brutális tempót diktálva növeli előnyét. Ne úgy képzeljék, hogy úgy ment, mint az állat, míg a többiek meg csak állatka módjára. Itt mindenki a maximumot adja.
Martin hívei egy kicsit bíznak még a tankolásban, hátha valami csoda folytán összejön az első TT győzelem, de nem így történik. McGuinness 13 másodpercre növeli előnyét, amit megtartja leintésig. Míg minden szempár rájuk szegeződik, Bruce Anstey „kényelmesen” megszerzi a harmadik helyet, ezzel is mutatva zsenialitását.
A parc fermébe érkezés legmeghatóbb pillanata az, amikor a feleség McGuinness kezébe nyomja alig egy éves gyermeküket. A szöszi lányka kérdően néz apjára, aki könnyeivel küszködik. Vajon mire gondolhat? Egy apró hiba és ez a gyermek most nem azon tankon ülne.
A sajtótájékoztató remek hangulatban zajlik. Anstey fagyit nyom McGuinness sapkájára, míg az bemázolja Martin arcát. Egy valami még a laikus számára is jól látszik: annak örültek a legjobban, hogy élnek.
Néhány megjegyzés, amire szeretném, ha mindenki emlékezne, aki egyszer elmegy a TT-re. A Brandywellnél, tudják, ahol a baleset szemtanúi voltunk csütörtök reggel, végül meghalt egy utcai motoros. Két nap alatt történt egy halálos, valamint két súlyos sérüléssel járó baleset. A két hét alatt, az utcai motorosokat tekintve nem ez volt az egyetlen halálos áldozata a TT-nek.
Most pedig következzen Bitter Sanyi. A Senior TT napján végül sikerült beszélnünk vele. Nem volt túl boldog a csapatot illetően, hiszen egy teljesen széria motorral küldték pályára. Elmondta, hogy gond van a váltó áttételezésével, a motor 300-nál ledurrog és neki jóval nagyobb tempóra lenne szüksége. Segítője az itthon Bimotával versenyző Henzsely Csaba volt. A csütörtök esti egy körös edzésen nem tudott részt venni, mert az egyik szerelő miatt az első villájából elfolyt az olaj. A körülmények ismeretében igen tiszteletre méltó a megszerzett 32-dik hely. Jelentem, Sándor komplett versenyfelszerelése úton van, itt, az autónkban.
A futamot és sajtótájékoztatót követően alig marad néhány percem. Indul a komp, menni kellett. Ülök, bámulok magam elé. Jól hallatszik a parti sétányon dübörgő buli, a mulató emberek zaja. A tenger felett sirályok kóricálnak. A komp ajtaja végül lenyílik, kénytelenek vagyunk beállni. Kimegyek a hajó hátuljára, nézem, ahogy szórja a vizet. Az idei TT véget ért, de a Man sziget örökre beszippantott. Visszatérek, ígérem.