Teher- robogó? Kubo!
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
THE END
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
FRH találkozó Élmények...
Nincs füst, nincs zaj...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
FRH és a Forza 6
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
2014 Összefoglaló
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Új FRH ajándéktárgyak!
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Racers for Race
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Le Mans 4H Emléklapok
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Forza 6 Demo Szerintem...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Az első Millenium Racer
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Szfvár. 2010-05-28
Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom jóvoltából.
Találkozhattam Bedő Imrével és autójával (Mitshubishi EVO). Az autót már többször láttam versenyen, de az még sem olyan.
Csörög a telefon, Gunti barátom.- Éppen Fehérváron a Bedő autóját szereljük, nem jössz el megnézni az autót?
Nem kellett kétszer mondani, már kocsiban ültem és robogtam a helyszínre...
Hogy éppen mit/miért szereltek rajta Guntiék arról nem tudok nyilatkozni. Mikor odaértünk már csak apróbb beállítások voltak hátra.
Közben beszélgettünk az Imrével az autóról, tök normális volt (úgy értsd közvetlen).
- Így 34mm-es szűkítővel lefojtva 340 ló/kb.650 Nm. Kb. 3,2 alatt van százon. Szűkítő nélkül 550LE körül. Versenytempóban 75 litert eszik.
És még jöttek az adatok a motorban lévő anyagokról.
- Egy motor 3 évadot bír. Kerámia dugok, hajtókarok, stb...
Nagy örömünkre elhangzott a várt mondat: - Röffentsük be!
Te jó isten, én ott bepisiltem majdnem. Olyan hangja volt hogy az valami besz...s. A műhely falai miatt pedig még jobban szólt.Amit el tudsz képzelni rajta az minden üvegszál, kib...ott könnyű az egész autó. Szóval belőtték az autót Guntiék.
Azt mondja az Imre kipróbálja, megy egy kört. A 3. próba körnél Gunti már lökött is hogy mennyé má, üljél befele teeeeeeeeeee.
Megkérdeztem, mondta hogy persze elvisz.
Ahogy kifordultunk a M. utcára (4 sávos), már tolta is neki.
2, 3, 4. Már 180, satu.
- Jaaaaaaaaaaaaaaaa, te jó isten milyen volt.
Azt mondta nem kézifékezik, mert volt már hogy kihívták a zsarukat. Le..artam, nekem már ez is több volt a soknál.
A padlón megdöntve volt egy lemez a lábnak. Na rájöttem hogy nem véletlen. Annyira kellett támasztani magam mikor fékezett, hogy nagyon. Kapaszkodási lehetőség semmi, a csövek nem elérhető távolságban. Az ülés (Sparco) nagyon kényelmes volt. Szinte lent ültem a padlón.
Viszont akkora zaj van bent hogy nem hallod a másik hangját. Ezt nem gondoltam volna. De ahogy csattogott a váltó mikor pakolgatta a sebességet, huhúúú.
Visszafele félre állt, megvártuk amíg elment a forgalom.
Olyat rajtolt helyből, hogy szerintem még mindig ott tapsolnak. Én meg tapadtam az ülésbe. Pikk - pakk utolértük az előttünk lévő Clio-t, és nagy fék. Be..arás milyen volt. Aztán visszagurultunk. Kiszálltam, a lábaim remegtek.
Mondtam hogy ez marha jó volt. Azt mondja -És még most nem is megy annyira.
Akkor milyen mikor jól megy? Állítottak a vezérlésen Guntiék. Megint mentünk egy kört.
Azt mondta érezhetően jobb. Aha, én annyira nem éreztem, de körbe ért a szám annyira vigyorogtam.
Megint ugyanaz. Iszonyú gyorsulás, 190, satu. Megfordultunk állórajt. Aztán mikor befordultunk a telepre ahol a műhely van, nem ment a műhelybe hanem hátra gurult. Na, már rákészültem. Egy laza kézifékes volt a telep végén. Ekkor már el is élveztem.
Az egészben az volt a fura hogy bent ültem és iszonyú zaj volt ahogy már írtam. De mégis, ekkor éreztem hogy él az autó.
Hallatszik ahogy fütyül a turbo, morog a difi, durrog a kipufogó, csattog a váltó, visít a fék, meg még sok más hang, de brutál hangosan. Durva jó volt, életem legnagyobb élménye.
Gondolom vannak itt az oldalon akik ezt már régen átélték, sőt lehet többször is. Számomra ez felejthetetlen volt!
KÖSZÖNÖM GUNTI !!!!!!!!!!!!!!!!
© Crazyman