Twin Ring Motegi eredmények!
Ezen a hétvégén elérkeztünk a Clio Cupa záró versenyéhez, ahol már dupla pontokért ment a versengés. Az időmérőkön mindenki igyekezett a legtöbbet kihozni kis versenytechnikájából, több-kevesebb sikerrel.
A Qvalin sikerült jobb időt futnom Crazynél, így ismét nekem jutott a megtisztelő feladat, hogy a Forza UFO pilótáival mérettethessem meg vezetési technikámat, de már előre beletörődtem az utolsó helyezésembe. :D
Szokás szerint felvezető körös álló rajttal indultunk neki az utolsó megmérettetésnek. A rajtprocedúrát követően szépen elrajtolt a mezőny. Valamilyen csoda folytán már a rajttal sikerült 1 pozíciót előre ugarnom a mezőnyben, amit az első kanyar után még 2 pozíció javulás követett, így a számomra előkelő 5. helyen kezdtem meg a körözést. Természetesen ez az öröm nem tartott soká és a kör végére az utolsó előtti helyen folytattam a versengést. A váratlan eseménytől tartva elég korán, már a 3.kör végén megkezdődtek a box kiállások.
Az 5. körben sikeresen kikapcsolt a Kontrollerem, megpecsételve a futamomat. A box kiállásom után az utolsó helyen köröztem a verseny végéig.
A második futamot a szabályok értelmében az első rajtkockákból várhattam, a mögöttem zajló csaták, kisebb-nagyobb koccanások, valamint védekezésemnek köszönhetően a 4. körig megőriztem vezető helyemet a pályán, de a hátsó egyenes végén féktávon hátulról meglöktek, így a sóderágyba kerültem és a Box kiállás után a 6. helyen találtam magam, ami a verseny végére az utolsó lett. :D
Köszönjük mindenkinek a részvételt, valamint gratulálunk az elért eredményekhez!
Hasonlóan jó versengéseket kívánunk mindenkinek a jövőben is!
Utolsó pálya, Motegi. Sokunk kedvence!
Az időmérőn (mivel a két lobbivezető egymással csatázik) Senstation ismét jobbnak bizonyult, de csak egy picivel, hehe.
Azt nem tudjuk, hogy Navy direkt tervezett 26 kört erre a pályára vagy elírás volt a részéről, de ha belegondoltok picit hosszú lett volna. Úgy döntöttem kivételesen legyen szavazás, 16 kört menjünk vagy maradjon 26? Az „A” lobbiban lévők egyöntetűen a 16 kör mellett döntöttek. A „B” lobbiban már megosztotta a társaságot, mert 4 NEM és 5 IGEN szavazat született.
12:5, győzött a 16 kör. Egy picit fellélegezhettek, akik drukkoltak a 16 kör miatt. A többiek pedig szerintem a futam után belátták, hogy ezt végig nyomni 26 körön keresztül…
Nálunk nagyon komoly csaták voltak végig, különböző párharcok alakultak ki és ment az adok-kapok rendesen, persze a fair-play betartása mellett. A fordított rajtnál sem volt nagyobb galiba, szépen elfordultunk. Természetesen apró koccanás, kiforgatás volt, de gondolom azt még a futamon elintézték egymás közt (barátok közt), mert óvás nem érkezett.
Nagyon köszönjük Navynak ezt a Bajnokságot! Remek volt! Amilyen sz@rul indult, olyan jó lett a vége! De most komolyan, nem így van?
Köszönöm az összes versenyzőnek, akik jöttek velünk hétről hétre! Ne felejtsétek, szervezhetünk mi bármilyen versenyt, ha Ti nem vagytok, és nem töltitek meg a lobbikat akkor semmit nem ér!
Gyúrjatok Laca Bajnokságára, aztán tapossátok a gázt! Hajrá FRH!
Találkozunk a pályán!
ManualPrince Csapattársunk, készített, pár zseniális fotót a versenyről. Köszönjük neki!