FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Porsche GT3 RSR CUP 2014

Tartalomjegyzék

A második hétvége is izgalmakban gazdag volt Hockenheim aszfaltján. Az időmérőn különösebb problémák nem voltak, mint ahogy a lobbik összeállításánál sem, viszont nagy örömmel köszöntötte mindenki Főnit az A lobbiban!


A verseny rajtjánál váratlan esemény történt, így már az indulásnál teljes pályás sárga zászló volt érvényben. Így az első kanyarban nem alakult ki különösebb torlódás; mindenki ment az előtte lévő mögött. Egy kör után aztán feloldódott a tilalom, így megindult mindenki. Fusy0N szépen vezetett, engem pedig James hajtott egy ideig, de aztán Nakano rátapadt, így a védekezés miatt ki tudtam autózni egy kisebb távolságot. Mindenki óvatos volt a kerékcserével is. A 13. körben már kezdtem azon töprengeni, hogy talán lesz aki egy cserével megy majd végig (Crazy meg is játszotta). De aztán inkább kiálltam a boxba és sokan mások is így tettek.


A 16. körben aztán bejött a safety car, aminek köszönhetően újra összeállt a mezőny. 2 körrel később az új rajt szinte olyan volt, mint az első, de James itt jobban tapadt, és fél körön keresztül egymás mellett autóztunk kanyarról-kanyarra. Háát, ez nagyon izgalmas volt, főleg hogy egyszer sem értünk össze; köszönet érte. Fusy0N így megint meg tudott lógni és ez így is maradt a leintés pillanatáig.


Valahol a verseny három negyedénél volt viszont egy lag problémánk, ahol többen is megtörtek (mármint az autójuk), de csak ketten kértek SC-t, így a szabályok értelmében a verseny ment tovább megszakítás nélkül.


Óvást nem kaptam, az eredmények érvényesek! Mindenkinek gratulálunk és találkozunk Catalunyán!


 

Csatlakozom HawkStornehoz. Remélem, mindenki nevében beszélhetek, mikor azt mondom, hogy nekünk is parádés versenyünk volt vasárnap este.


Az időmérő után pár "U.F.O" is megtisztelte a "B" lobbit, és ahogy Fábry Sanyi mondani szokta "a jelenlétükkel emelték az est fényét" Azt, hogy ezt egy peches időmérőnek, köszönhetjük, vagy esetleg a srácok nosztalgiázni szerettek volna, azt nem tudom, de nem is érdekes. A lényeg, hogy jó volt őket újra látni, és pláne hazai pályán.


Az időmérőn történt még egy meglepetés. Mégpedig az, hogy Crazy átigazolt az "A" lobbiba. Ezt egyrészről nagyon sajnáltuk, mert egy értékes csapattaggal lettünk szegényebbek, másrészről örültünk, mert így tudtunk beszélni a hüvelygombáról!


Az időmérő után viszonylag gyorsan rajthoz tudott állni mindkét lobbi, és így mi is megkezdtük a felvezető kört. Mielőtt elrajtoltunk volna sikerült becsatlakoznia Pempasznak is, és a "B" lobbi megszavazta, hogy mivel még nem rajtoltunk el menjünk ki Pemapszért, (aztán fogták is a fejüket. hehe.) De erről később... Én személy szerint úgy éreztem, hogy a Hockenheim-i futam még inkább a boksztaktikán múlt. Jómagam 3 bokszkiállást terveztem, de Hawk a futam előtt tudtán kívül lebeszélt róla, így én is a 2 boksz mellett döntöttem.

 

A futam az U.F.O-kat illetően sok meglepetést nem tartogatott. Lacamester viszonylag gyorsan átvette tőlem a vezetést, egy ügyes boksztaktikának köszönhetően, és azt nemcsak, hogy megtartotta, de a rutinjának köszönhetően, tovább növelte az előnyét. Még szerencse, hogy reálisan be tudtam lőni az erőviszonyokat, és eszem ágában sem volt Lacával "R3"-as osztályban felvenni a versenyt.


Mazso egy kicsit peches volt, mert egy bokszkiállással próbálta teljesíteni a futamot, és kis híján sikerült is neki. Azonban az utolsó pár körben annyira elkoptak a gumik alatta, hogy sorban bukta a helyezéseket. Minden tiszteletem az övé, mert tudta, hogy kockáztatott, de nem jött be és nem védte foggal, körömmel a helyét, hanem rendkívül sportszerű módon, és főleg biztonságosan átadta, az akkorra, már gyorsabb pilótáknak.


Amit Pempasz művelt arra pedig nem találok szavakat. Említettem feljebb, hogy az időmérőn nem vett részt, így ő lett a boldog tulajdonosa az utolsó rajtkockának. A verseny 3/4-nél már az első volt és majd egy kilométert adott Lacán kívül mindenkinek.


Továbbá emelem Kalapom, és mélyen meghajolok Sergeant Landa barátom előtt. Újra felidézte bennem, hogy miért is dobok félre mindent egy FRH versenyért. A második bokszkiállásom előtt Landa üldözőbe vett. Én a 3. Landa a 4. helyen volt. KB a 40 percnél járhattunk, gondoltam bemalmozom Landát és nem jelentem be, hogy kimegyek a bokszba, hátha ezzel még egy körre kint tudom tartani, a kopott gumikon. Azonban ő ennél leleményesebb volt (nem úgy, mint Kicsi, aki bekajálta a cselt), és jött velem a bokszba. 
A verseny utolsó 20 percében mindketten lerágtuk a bőrt a szánkról. Végig 40-60 méteren belül autóztunk, és a gumik is egyformán koptak. Számomra a "Mobil 1" kanyar volt a kritikus pont. Ahogy koptak a gumik egyre szélesebben vettem a kanyart, és megfogattam, hogy a következő körben lassabban veszem majd be. Sajnos már, későn mert az éppen aktuális körben is úgy kellett volna. Éppen, hogy lecsúsztam a kerékvetőről, de ezzel akkora lendületet vesztettem, hogy Landa simán elment mellettem. Egyből üldözőbe vettem, és mindent kockára téve tapostam a gázt. Olyan szinten ment a csata, hogy megkértem Kicsit, hogy figyelje az órát, és számoljon vissza, mert egyszerűen azzal már nem tudtam foglalkozni. Ezúton is köszönöm Kicsinek a segítséget.


Minden segítség ellenére, sem tudtam az idő lejárta előtt visszaszerezni a dobogó 3. fokát, és 47 méter hátránnyal a 4. helyen fejeztem be a versenyt. 

Óvás a "B" lobbiban sem volt. Az eredmények érvényesek, mindenkinek gratulálunk, és köszönjük a kellemes estét! 

   

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!