Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
2014 Összefoglaló
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Új FRH ajándéktárgyak!
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
FRH találkozó Endurance!
Le Mans 4H Emléklapok
FRH találkozó Élmények...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Most akkor vége?
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
THE END
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Staff Team BT
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Luke, én vagyok az apád
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Forza 6 Demo Szerintem...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Nincs füst, nincs zaj...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
FRH JÁTÉK! Sorsolás
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Magyarországon? Élménybeszámoló
A Nagy Futam
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Újabb FRH póló
Az első Millenium Racer
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Általában az eleve menő, különleges, sportos autóknak szoktak vadul nekiesni a tuningcégek, hogy még szebbé, gyorsabbá vagy legalább egyedivé alakítsák át őket, de az eredmény általában minimum megosztó. A DC design más utakon jár: volt gyomruk nekiállni a Ford Ecosportnak, és azt kell mondanunk, érdemes volt.
Az indiai cég meglehetős tapasztalatra tett már szert a kevésbé exkluzív autók optikai és beltértuningja terén, hiszen a Nissan Evaliából és a Dacia Duster helyi kiadásából, a Renault Dusterből is készítettek már DC módra átszabott változatot. Arra a tényre építik stratégiájukat, hogy az ember lényegesen hosszabb időt tölt az autó belsejében, mint odakintről szemléli, ezért az átalakításnál leginkább az utastérre koncentrálnak.
A Ford Ecosportnál mégis úgy érezhették, elkerülhetetlen az orr átszabása, és nem végeztek félmunkát. Bármilyen durva fekete maszkot kapott a kis Ford, a gyárinál nem lehetett rosszabb, és a maga nemében ütős is lett a DC-féle orr. Elképzelhető, hogy egy ilyen karakteres ábrázattal könnyebb lenne eladni a kis szabadidőautót.
Igazán komolyan mégis az utastérnek estek neki az indiaiak. A hátsó ülést kettévágták, hogy közé toljanak egy komplett pultot, a vezetőülés háttámlájára pedig a legnagyobb képernyőt szerelték, ami csak elfért. Az első utasülés lehajtható, lábtámaszként használható, így az olcsó kis Fordban a tuningmesterek szándéka szerint hasonló kényelemben lehet majd utazni, mint egy S Merciben. A középkonzol apró kijelzőjét is gigantikus monitorra cserélték, és a fotók alapján tényleg olyan szintre hozták a spórolós Ecosport belterét, amilyet általában csak felső kategóriás limuzinokban láthatunk.
Nehéz lenne megjósolni, mekkora sikerre számíthat az üzleti modell, de vitathatatlan, hogy ezt a piaci rést eddig senki nem tömte be. Bár a Dusterhez és az Ecosporthoz képest a luxusautók az igényes beltéren kívül mást is tudnak nyújtani, az ilyen költségoptimalizált autóknak általában tényleg az utastér a leggyengébb pontja. Ha ezen - és az Ecosport esetében a nehezen emészthető megjelenésen – igazítanak az indiaiak, az mindenképpen egy jó irányba tett lépés.
Forrás: totalcar